Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Τι έγινε μωρη παπαρδέλλα;

Ακόμη σε θυμάμαι ένα απόγευμα εκεί στην 19, στην καταπακτή, μέσα στην μούγγα, αλλά ήσουν τυχερός τότε, μας το έπαιζες φίλος, μέχρι και στο Εφημερδάκι...έγραφες ανώνυμα για να γράψεις όσα δεν μπορούσες να γράψεις επώνυμα! Οπότε το πόσο επώνυμος ή όχι είμαι εγώ άσε να το κρίνουν όλοι αυτοί που ήταν, ήμουν και είμαι δίπλα τους για πολλά χρόνια, σε πολλές μάχες και αγώνες κάθε είδους. Το πόσο κρύβομαι ή οχι πίσω από την ανωνυμία άσε να το ξέρουν όλοι αυτοί που χρόνια τώρα με βλέπουν δίπλα στην Α.Ε.Κ. και στην Οικογένεια της ORIGINAL. Εσύ δεν έχεις ουδεμία σχέση ούτε με το ένα ούτε με το άλλο.
Τι έγινε σου χαλάσαμε την μπίζνα με τον Κοζώνη και τώρα πας να βγάλεις το άχτι σου; Γιατί δεν πας να κλαφτείς στην αγκαλιά του εντολοδόχου του Μπόμπ; Ή μήπως το έκανες ήδη; Τι κρίμα που δεν θα αναλάβεις ποτέ το γραφείο τύπου της ΠΑΕ, τουλάχιστον να πας σε αυτό της ΚΑΕ, είμαι σίγουρος ότι τώρα που και καλά μου πετάς το "καυτό λάδι του τηγανιού" θα σε εκτιμήσει ο Μπάμπης! Μείνε κρεμασμένος στο εστιατόριο του βάτραχου να τρως κάνα πιλάφι, μην πεθάνεις και της πείνας και αν δεν σε ταίζει ο Ντούσαν σου έλα να σε μπουκώσω εγώ κάνα τοματοκεφτέ και όχι ρεβυθοκεφτέ ρε αστοιχείωτε και πανάσχετε. Μας μιλας για αντρισμό και παντελόνια λες και στα έμαθαν αυτά ποτέ στην πλατεία της Νέας Σμύρνης για να ξέρεις περι τινος πρόκειται. Πιάνεις στο στόμα σου τον Μάκη για να βγάλεις εμένα τάχα στην σέντρα και όχι επειδή εσύ ήθελες να βγάλεις την ουρά σου απέξω; Δεν θα μου υποδείξεις εσύ ρε ανδρείκελο τίποτα για την φιλία μου με τον Μάκη και με τον όποιο αδερφό της Οικογένειας. Πιάνεις στο στόμα σου τον Μάκη και δεν κάνει, γιατι εκτίθεσαι, ξέρεις πολύ καλά ποιος ζητάει προστασία και για ποιο πράγμα και αυτός δεν είμαι εγώ. Αλλά φαίνεται μέσα στην προσκυνημένη σου οντότητα τις προάλλες μου χρέωνες ότι τηλεφωνούσα στον Ντούσαν σου και αυτός μου έβαζε Καζαντζίδη, πράγμα που μάταια προσπαθούσα να σου πω ότι ουδέποτε είχα κάνει, μπας και καταλάβεις ότι λες παπαρδέλλες, αλλά μπροστά στο φτυάρι με την λάσπη που εσύ κουβαλάς και έχεις πάρει εντολή που να πετάς δεν μασας πουθενά και τώρα πάλι για ένα τηλέφώνημα στο οποίο εγώ λες ζητούσα προστασία λες τις παπαρδέλλες σου! Δικαίωμα σου να λες ότι θες, χαίρομαι που τελικά αποδεικνύεις με την μικρότητα σου ότι αυτός που ξεκατινιάζεται τελικά είσαι εσύ.
 Γνωρίζω ότι χρόνια τώρα έχω γίνει αντιπαθείς σε όλους όσους θέλουν να χτυπήσουν φανερά ή ύπουλα, σαν του λόγου σου, την Οικογένεια της  ORIGINAL. Το ίδιο έργο άλλωστε το έχει νιώσει χιλιάδες φορές στο πετσί του και ο Αρχηγός, τον οποίο δεν πιστεύω να πάρεις να κλαφτείς
Και όλα αυτά από ...έναν πανιώνιο!
Υγ: Και πουσαι παπαρδέλλα ξέρω ότι και στην πλατεία δεν με γούσταραν ποτέ αλλά τουλάχιστον αυτοί ήταν δηλωμένοι Πανιώνιοι και όχι ...κρυφή σαν εσένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: